In het kader van de nieuwe Europese regelgeving, General Data Protection Regulation (GDPR), worden er ons bepaalde verplichtingen opgelegd vanaf 25 mei 2018 omtrent het omgaan met de verwerking van persoonsgegevens.

Wij willen u daarom graag nog even de volgende 2 vragen stellen:

Op dit moment ontvangt u onze facturen per post. Veel bedrijven hebben inmiddels aangegeven de facturen digitaal als PDF te willen ontvangen.  

Hieraan werken we graag mee.  Om facturen digitaal te versturen hebben we uw toestemming nodig.  Daarom willen wij u vragen om onderstaand formulier in te vullen. U kan hier aangeven of u al dan niet een digitale factuur wenst. 

Daarnaast hebben we opnieuw uw bevestiging nodig om onze nieuwsbrief te ontvangen. Ook deze keuze kan u aanduiden op onderstaand formulier.

Naar welk adres mag de factuur gestuurd worden. Gelieve het e-mail adres in te geven.

Indien ja, naar welk adres mag de nieuwsbrief gestuurd worden?

Bij het invullen van een formulier gebruiken we uw ingevulde gegevens enkel om gevolg te geven aan uw commentaar of vragen. Dit geld ook indien u zich wenst aan te melden voor onze nieuwsbrief. Wij gebruiken enkel uw opgegeven mailadres om onze nieuwsbrieven naar u te sturen. U heeft altijd de mogelijkheid om uw gegevens die bij ons gekend zijn op te vragen, te laten bewerken of te laten verwijderen door contact op te nemen met info@pe-express. Bekijk hier ons volledig privacybeleid.